۱۴۰ هزار بسیجی از بیمه تکمیلی بسیج بهره‌مند شدند

مند: مسئول بازرسی موسسه تأمین درمان بسیج کشور گفت: با انعقاد قراردادهایی با بیمه‌های تامین اجتماعی و دانا در راستای بیمه تکمیلی اکنون ۱۴۰ هزار نفر از بسیجیان از بیمه تکمیلی بسیج بهره‌مند شده‌اند. سعید چراغعلی ظهر امروز در جمع مسئولان و کارکنان موسسه تأمین بسیجیان استان بوشهر با بیان اینکه این موسسه نقش مهمی […]

مند: مسئول بازرسی موسسه تأمین درمان بسیج کشور گفت: با انعقاد قراردادهایی با بیمه‌های تامین اجتماعی و دانا در راستای بیمه تکمیلی اکنون ۱۴۰ هزار نفر از بسیجیان از بیمه تکمیلی بسیج بهره‌مند شده‌اند.

سعید چراغعلی ظهر امروز در جمع مسئولان و کارکنان موسسه تأمین بسیجیان استان بوشهر با بیان اینکه این موسسه نقش مهمی در رسیدگی به مسائل بسیجیان دارد اظهار داشت: در این راستا و در حوزه درمان فعالیت‌های مهمی در مناطق محروم کشور انجام داده که نقش مهمی در رفع مشکلات این مناطق داشته است.

وی با بیان اینکه موسسه درمان بسیج از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده گفت: تاکنون این موسسه با احداث ۴۲ مرکز درمانی در مناطق محروم کشور توانسته است به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بسیجیان و آحاد مردم جامعه در نقاط کم برخوردار بپردازد.

مسئول بازرسی موسسه تأمین درمان بسیج کشور از ساخت چند مراکز درمانی در نقاط محروم استان بوشهر خبرداد و افزود: نخستین برنامه موسسه تأمین درمان بسیج در استان بوشهر احداث چندین مرکز درمانی در سطح مرکز استان و برخی نقاط  محروم شهرستان‌ها در سال آینده است.

چراغعلی با اشاره به کاهش تعرفه درمانی در مراکز درمانی بسیجییان افزود: خدماتی که موسسه درمان بسیج به آحاد مردم جامعه ارائه می‌دهد نسبت به دیگر مراکز درمانی از تعرفه‌های مطلوب‌تری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: موسسه تأمین درمان بسیج کشور قراردادهایی با بیمه‌های تامین اجتماعی و دانا در راستای بیمه تکمیلی منعقد کرده است که در حال حاضر ۱۴۰ هزار نفر از بسیجیان کل کشور از بیمه تکمیلی بسیج در قالب دو طرح «الف» و «ب» بهره‌مند شده‌اند.

مسئول بازرسی موسسه تامین درمان بسیج کشور با بیان اینکه در طرح «الف»، خدمات پیوند اعضاء، جابجایی بیمار با آمبولانس و دیگر خدمات رایگان است گفت: در طرح «ب» به جز بیمه عمر و حوادث که رایگان است بیمه شدگان تا سقف ۳۰ میلیون تومان می‌تواند از بیمه تسهیلات دریافت کنند.

در این آیین ضمن معرفی سرگرد پاسدار روح الله زارعی کوشا به عنوان مسئول موسسه تامین درمان بسیجیان استان بوشهر از تلاش‌های سرهنگ پاسدار مختار سیفی تقدیر شد.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"