تنها راه مقابله با غارت‌گری‌های آمریکا توجه به اقتصاد مقاومتی است

مند: امام جمعه خورموج گفت: بار دیگر آمریکا به بهانه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به غارتگری می‌زند و تنها راه آن توجه به اقتصاد مقاومتی است.  حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خورموج که در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (ع) و جشن‌های نیمه شعبان […]

مند: امام جمعه خورموج گفت: بار دیگر آمریکا به بهانه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به غارتگری می‌زند و تنها راه آن توجه به اقتصاد مقاومتی است.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خورموج که در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (ع) و جشن‌های نیمه شعبان با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع شرکت‌کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «آمریکا طاغوت اعظم و شیطان اکبر است و امروز مهم‌ترین وظیفه علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریبکاری‌های طاغوتیان است.

امام ‌جمعه خورموج افزود: یکی از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی ایجاد اختلاف و درگیری بین امت اسلامی است و چنانچه مسلمانان قدرت داشته باشند قدرت‌های طاغوتی قادر به ظلم نخواهند بود و به فرموده مقام معظم رهبری موضوع فلسطین فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در برجام متعهد شد که تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی بردارند مسؤولان نظام هم این بشارت را به مردم می‌دادند اما بار دیگر آمریکا به بهانه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به غارتگری می‌زنند و تنها راه آن توجه به اقتصاد مقاومتی است.

مصلح خاطرنشان کرد: دیدگاه دوستداران و یاران انقلاب و پیروان رهبر معظم این است که ظرفیت‌های بزرگی در کشور وجود دارد که به‌درستی از ظرفیت‌های داخلی استفاده ‌نشده است و دیدگاه مقابل آن به اقتصاد کشور، نگاه به پیشرفت اقتصاد با استفاده از کمک از بیرون مرزها است و می‌گویند سیاست خارجی را تغییر دهیم و تعدیل کنیم و حرف‌های تند علیه استکبار نزنیم تا مشکل ما برطرف شود.

امام‌جمعه خورموج اظهار داشت: این زهی خیال باطل است که ما بتوانیم با عقب‌نشینی از مواضع اصولی خود بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم و گفتمان ما گفتمان رهبری است و پیرو بی‌چون‌وچرای مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین هستیم و خشم، نفرت و انزجار خود را هر هفته با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود ملعون که پیرو استکبار جهانی است سرمی دهیم.

وی به بهینه‌سازی و بهینه‌سازی مصرف توسط مردم اشاره کرد و افزود: بخشی از اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و یکی از راه‌های ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بهره‌وری و استفاده کردن از حداقل امکانات با بیشترین نتیجه‌گیری از امکانات درون نظام و صرفه‌جویی در مصرف است.

امام‌جمعه خورموج از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در بخش کاکی توسط فرماندهی انتظامی استان، دشتی و نیروهای امنیتی تقدیر کرد و بیان داشت: این موفقیت بزرگی بود که در آستانه میلاد باسعادت و فرخنده آقا امام زمان (عح) صورت گرفت و دل مردم را شاد کردند.

مصلح اضافه کرد: این اشرار در نقاط مختلف استان بوشهر مرتکب جرم و جنایت شده بودند و سرقت‌های مسلح متعدی را انجام داده بودند که آخرین آن در شهر کاکی شهرستان دشتی بود که با سرقت مسلحانه اقدام به سرقت از یکی از طلافروشی‌ها کردند که باهمت نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: می‌طلبد که قوه قضائیه سارقان را به اشد مجازات که در قانون برای چنین جنایاتی پیش‌بینی‌ شده است برساند.

مصلح با تبریک خجسته میلاد باسعادت مهدی موعود (عج)، روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام حضرت امام زمان گفت: ولایت‌پذیری، خلاق مداری، داشتن اخلاص و تفکر انقلابی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز سربازان گمنام امام زمان (عج) در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر کارهای خارق‌العاده و فوق‌العاده‌ای در طول انقلاب انجام داده‌اند.

مصلح تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در طول مدت چند سال بانفوذ در دل دشمن توانسته‌اند ضربات بسیار مهلکی را بر دشمن وارد کنند.

منبع:  فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"