قاتلان نگهبان مرغداری در جاده چاوشی دستگیر شدند

مند: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از شناسایی و دستگیری ۲ متهم که به قصد سرقت وارد یک مرغداری شده و نگهبان را با ضربات تبر به قتل رسانده بودند، خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: در یکی از شب های اواخر آبان ماه سال جاری یک مورد قتل در یک واحد مرغداری واقع در یک جاده روستایی به پلیس گزارش شد.

وی درخصوص جزییات این حادثه افزود: با حضور کاراگاهان پلیس آگاهی و بررسی محل مورد نظر مشخص شد نگهبان مرغداری در جاده روستای چاوشی از توابع شهرستان دشتی بر اثر ضربات بی رحمانه و مرگبار تبر جان خود را از دست داده است.

به گفته سرهنگ صیادی کارآگاهان پلیس در بررسی های بعدی خود دریافتند در حالی که از مرگ مقتول بیش از ۲۴ ساعت می گذرد به علت بارندگی، قطع برق محل حادثه و تاریکی، عاملان این جنایت هیچ ردی از خود به جا نگذاشته اند.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات میدانی و بررسی های تخصصی کاراگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی مستنداتی مبنی بر تردد یکی از افراد سابقه دار ساکن روستاهای همجوار به محل حادثه کشف و نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: متهم دستگیر شده در ساعات اولیه دستگیری ضمن اظهار بی اطلاعی از وقوع این حادثه هر گونه نقش احتمالی خود را به شدت انکار می کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با جمع آوری و جمع بندی مدارک و مستندات متقن این فرد ناچار به اعتراف شده و از قتل نگهبان مرغداری با همدستی فردی دیگر خبر داد و گفت که پس از تهدید نگهبان با کلت فندکی و قتل وی با ضربات تبر، یک دستگاه کولر گازی، دو تخته فرش، تعداد هفت دستگاه کفکش، تلوزیون، پتو و روفرشی را سرقت کرده و در محلی مناسب مخفی کردیم.

با دستگیری همدست این متهم کلیه اموال مسروقه نیز کشف شده است.
منبع: پلیس بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"