کشف محموله لوازم آرایشی قاچاق و دستگیری سارق سیم و کابل مخابرات در دشتی

مند: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه سواری حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد.

سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دشتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که در یک عملیات پلیسی توقیف و به مقر انتظامی انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در بررسی از خودروهای توقیفی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیا اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع خارج از شبکه کالاها، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی نیز از دستگیری سارق سیم و کابل مخابرات و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی مهدیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در سطح شهرستان دشتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ فدک شهر خورموج فرد سارق را شناسایی و در اقدام به موقع در یکی از محله‌های شهر خورموج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده با مواجهه با اسناد و مدارک به دست آمده، لب به اعتراف گشود و به ۱۸ فقره سرقت کابل در شهرستان دشتی اعتراف کرد و خریداران اموال مسروقه را نیز معرفی کرد.

سرهنگ مهدیان با اشاره به دستگیری دو نفر مالخر به همراه سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی تصریح کرد: برای ارتقای سطح امنیت نیازمند مشارکت مردم و شهروندان هستیم و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.
منبع: پلیس بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"