قاتل شهروند چغادکی دستگیر شد

مند: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وقوع قتل در شهر چغادک بوشهر گفت: عامل قتل شهروند چغادکی کمتر از ده ساعت در بوشهر دستگیر شد.

سردار سهام صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر چغادک بوشهر پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی عامل قتل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه و بررسی میدانی کارآگاهان پلیس استان بوشهر از چگونگی وقوع قتل، سرنخ لازم به دست آمد که در نهایت منجر به دستگیری افراد مظنون اصلی وقوع قتل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل قتل در کمتر از ۱۰ ساعت خاطرنشان کرد: در بازجویی فنی و علمی که کارآگاهان پلیس آگاهی بوشهر از افراد مظنون به عمل آوردند، قاتل اصلی شناسایی و در یک عملیات هماهنگ توسط مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر و با حمایت مرجع قضایی کمتر از ۱۰ ساعت قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار صالحی اختلاف با مقتول را عامل این جنایت عنوان کرد و گفت: قاتل پس از دستگیری در مواجهه با ادله جرم به قتل اعتراف و دلیل آن را اختلافات قبلی که از سال ۱۳۹۴ با مقتول داشته عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف سلاح جنگی از عامل قتل اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده یک قبضه سلاح جنگی و حدود ۳۰ تیر جنگی که قاتل در ارتکاب جرم از آن استفاده کرده بود کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"