قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس بوشهر گرفتار شد

مند: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچی مواد مخدر با ۳۰۰ کیلو تریاک در یکی از محورهای ورودی استان دستگیر شد.

سردار حیدر سوسنی بیان داشت: در پی کسب خبر واصله در تبادل اطلاعاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر مبنی بر حمل محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون حاوی کانتینر به مقصد استان‌های مرکزی از طریق بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: دو تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر به محورهای ورودی جنوب استان که احتمال تردد کامیون متصور بود، اعزام و به صورت نامحسوس کنترل که کامیون تریلی مورد نظر حامل کانتینر خالی مشاهده که در یک اقدام پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سردار سوسنی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد ۳۰ بسته مواد مخدر تریاک به وزن ۳۰۰ کیلو گرم که در قسمت‌های مختلف بدنه خودرو با مهارت خاصی جا ساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با سودا گران مرگ از اولویت‌های کار پلیس بوشهر است.

وی گفت: از هموطنان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان، مراتب را با تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس را در این راه یاری کنند.
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"