توزیع اقلام مورد نیاز مردم بهبود یابد

مند: امام جمعه خورموج گفت: مسئولان بر توزیع کالاهای تنظیم بازار در شهر و روستاهای شهرستان دشتی نظارت کافی داشته باشند.

وضعیت آذین بندی شهر خورموج متناسب با شأن اعیاد شعبانیه نیست

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه دشتی اظهار داشت: از اینکه دولت در این شرایط نامناسب اقتصادی برخی کالاهای اساسی را با قیمت نسبتاً مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهد جای تشکر و قدردانی دارد اما لازم است مسئولان بر توزیع این کالاها نظارت کافی داشته باشند.

وی گفت: اخیراً شاهد صف‌های طولانی توزیع مرغ بودیم، نظارت جدی شود چرا که این صف‌های طولانی شایسته شأن مردم عزیز و دولت انقلابی ما نیست.

امام جمعه دشتی خاطرنشان کرد: در این دولت همت کنید این صحنه‌های تحقیرآمیز برای مردم را به طور کلی بردارید. پیشنهاد می‌کنم مراکز توزیع را بیشتر کنید و منحصر به چند فروشگاه نباشد.

وی افزود: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان پیشنهاد نامگذاری ۱۶ مهرماه سالروز شهادت سردار شهید نادر مهدوی به‌عنوان روز بوشهر ارائه کرد که پیشنهادی بجا و قابل تقدیر است.

زاهددوست ادامه داد: بدون تردید این نامگذاری به معرفی بیش از پیش شخصیت با عظمت و در عین حال مظلوم این سردار دلاور سپاه اسلام کمک می‌کند و یادآور تاریخ پرافتخار مقاومت و ایستادگی مردم دشتی و استان بوشهر در برابر استکبار جهانی است لذا مردم شهرستان دشتی از این پیشنهاد استقبال می‌کنند و بر تحقق آن اسرار و پافشاری دارند.
وی گفت: وضعیت آذین بندی شهر خورموج متناسب با شأن اعیاد شعبانیه نیست و باید اقدامات بهتری صورت گیرد.
زاهددوست افزود: از شهردار و شورای اسلامی شهر خورموج می‌خواهم نسبت به آدینه بندی باشکوه شهر متناسب با شأن اهل بیت و مردم اقدام نمایند.

منبع: مهر (با تلخیص و تغییر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"