تقویت اقتصاد شهری رویکرد نوین شورای شهر خورموج

مند: رئیس شورای شهر خورموج گفت: تقویت اقتصاد شهری، رونق و توسعه زندگی و ایجاد شهری روزآمد رویکرد جدی ما در شورای ششم شهر خورموج است.

رضا رضایی حقیقی در نشست گرامی داشت روز ملی شوراهای اسلامی در سالن جلسات شهرداری خورموج اظهار داشت: شورای ششم شهر خورموج از شروع به کار تاکنون ۱۷۹ جلسه اصلی، ۱۸۱ جلسه فرعی و ۱۱۲ جلسه کمیسیون های سه گانه برگزار کرده که ماحصل جلسات ۲۱۰۰ مصوبه است.
رئیس شورای شهر خورموج تاکید کرد: در تمامی مصوبات، تامین منافع مردم و تسهیل و تسریع امور شهروندان، اولویت من و همکارانم در شورای شهر خورموج است.
رضایی گفت: درب شورای شهر به روی مردم باز و تمامی جلسات علنی است و شهروندان و خبرنگاران می توانند در این نشست ها حضور داشته باشند.
رئیس شورای شهر خورموج اظهار داشت: ما به دنبال جلب همکاری تمامی شهروندان به ویژه نخبگان و آگاهان و مشارکت آنان در تصمیم سازی و تصمیم گیری های شهری هستیم از این رو سامانه تلفنی ۱۳۷ و اپلیکیشن چشم شهروند راه اندازی شده که مردم می توانند بی واسطه مطالبات خود را مطرح نمایند.
رضایی حقیقی گفت: مسائل و مشکلات گوناگونی در شهر وجود دارد و شهروندان هر روزه با موضوعات گوناگونی مواجه هستند که متوقع هستند در کمترین زمان مسائل آنان رفع شود.
رئیس شورای ششم شهر خورموج اظهار داشت: شهروندان با نسب نرم افزار کاربردی چشم شهروند از کافه بازار، پیشنهادات و انتقادات و مسائل خود را بازگو کنند و مطمئن باشند از این طریق مسائل آنان پیگیری می شود.

شورای شهر خورموج
رضا رضایی حقیقی با تاکید بر تغییر شیوه تصمیم گیری در شورای شهر خورموج تصریح کرد: با همکاری تیم های گوناگون مطالعاتی در ابعاد گوناگون سعی کرده ایم تصمیم گیری شورا مبتنی بر دانش و نیاز حقیقی شهر باشد تا از دوباره کاری و تحمیل هزینه بر شهروندان جلوگیری شود.
وی گفت: هم اکنون مطالعات بهبود مبلمان شهری، تقویت زیرساخت های تفریحی و گردشگری، ایجاد فضای سبز، مطالعات مهار بحران های طبیعی، راهکارهای تقویت درآمدزایی و بازنگری طرح تفصیلی شهر در حال انجام است که نتایج این مطالعات دستگاه های اجرایی را در تصمیم گیری درست در شهر خورموج کمک می کند.
رئیس شورای شهر خورموج تاکید کرد: تقویت اقتصاد شهری و بهبود زندگی شهروندان و اجرای پروژه های درآمد پایدار برای شهرداری خورموج رویکرد ما در شورای ششم است و امیدواریم با همکاری مردم این اهداف محقق شود.

رضایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شهرداری خورموج در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه دارد که از این رقم ۱۴۱ میلیارد عمرانی و ۱۰۹ میلیارد تومان آن بودجه جاری است.
وی از کلنگ زنی و افتتاح شش پروژه شهری در روز شورا خبر داد و گفت: عملیات ساماندهی خیابان شهید رجایی حدفاصل مدرسه علمیه تا سه راه بازار، ساماندهی پارک شهید رجایی و بهسازی پارک محله ای ثامن در روز شورا افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه فاز دوم دیوار حفاظتی دره انجیر، دره میرشکاری و تاج آباد با حضور مسئولان شهری انجام شد.
رضایی گفت: احداث بازار مرکزی، ساخت هتل دو ستاره، اجرای فاز دوم پارک مفتون، طراحی و اجرای پارک ورودی شمالی شهر خورموج، احداث شهر بازی روباز و سرپوشیده با همکاری بخش خصوصی از جمله پروژه هایی است که در دستور کار و اولویت ما در شورای ششم است.
رئیس شورای شهر خورموج از تملک خانه علی مرادی خبر داد و گفت: خانه حاج علی مرادی شاعر مطرح همشهری توسط شهرداری خورموج تملک شده و با بهسازی این خانه به زودی پایگاه ادبیات و شعر در شهر خورموج افتتاح می شود.

رضایی با تقدیر از شهروندان گفت: مردم خورموج همواره در کنار شورای شهر بوده و در تمامی زمینه ها به من و همکارانم کمک کرده و راهنمای ما بوده اند و امیدوار هستیم بتوانیم در عمر این شورا بخش قابل ملاحظه ای از مشکلات آنان را حل و رفع نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"