کشف ۷۰۰ هزار انواع ترقه و فشفشه در گناوه

مند: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۵۷ هزار عدد ترقه و فشفشه غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال در شهرستان گناوه خبر داد. سرهنگ علیرضا رزمی گفت: ماموران پلیس  در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز را در دستور کار خود […]
مند: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۵۷ هزار عدد ترقه و فشفشه غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال در شهرستان گناوه خبر داد.

سرهنگ علیرضا رزمی گفت: ماموران پلیس  در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با اطلاعات به دست آمده مبنی بر ورود، توزیع و دپوی مقادیر زیادی  ترقه و فشفشه غیر مجاز در ایام پایانی سال (چهار شنبه سوری) توسط قاچاقچیان و افراد سودجو، ماموران به طور ویژه پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رزمی خاطر نشان کرد: ماموران پس از گسترش چتر اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به صورت نامحسوس، یک محل دپوی فشفشه و ترقه های غیر مجاز را در شهر گناوه شناسایی کردند و محل مورد نظر را تحت مراقبت قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: پس از بازرسی دقیق از محل، ۷۵۷هزار عدد ترقه و فشفشه کشف شد و در برآورد اولیه، ارزش محموله کشف شده، یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال عنوان شده است.

سرهنگ رزمی پایان یادآور شد: سه نفر در این ارتباط دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: خبرنگار پلیس

یک پاسخ به “کشف ۷۰۰ هزار انواع ترقه و فشفشه در گناوه”

  1. تم تولد و لوازم تولد نامبروان گفت:

    فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم . شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط .همراهان شما هم میتوانند عضوی از خانواده نامبروان تم شوند. فقط کافیست به آدرس http://www.number1theme.ir/themes مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"