امام‌جمعه اهرم: نتیجه انتخابات ۷ اسفند باید زمینه پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم کند

مند: امام‌جمعه اهرم گفت: امیدواریم این انتخابات زمینه پیشرفت همه‌جانبه در کشور را فراهم کند و جا دارد از همه مردم در خطه تنگستان هم به خاطر حضور باشکوه و شورآفرین در این انتخابات تقدیر و تشکر کنم.   حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به برگزاری انتخابات […]

مند: امام‌جمعه اهرم گفت: امیدواریم این انتخابات زمینه پیشرفت همه‌جانبه در کشور را فراهم کند و جا دارد از همه مردم در خطه تنگستان هم به خاطر حضور باشکوه و شورآفرین در این انتخابات تقدیر و تشکر کنم.

 

حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته با حضور باشکوه و گسترده ملت ولایت مدار ایران اسلامی برگزار شد که از همه مردان و زنانی که پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی خلق کردند تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه اهرم تصریح کرد: امیدواریم این انتخابات زمینه پیشرفت همه‌جانبه در کشور را فراهم کند و جا دارد از همه مردم در خطه تنگستان هم به خاطر حضور باشکوه و شورآفرین در این انتخابات تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: در این انتخابات هر کسی به کاندیدای موردعلاقه خود رأی داده اما کسی که پیروز انتخابات شده قطعاً نماینده همه مردم است و باتجربه و شایستگی که از نماینده انتخابی سراغ داریم امیدوارم بتواند مشکلات منطقه دشتی و تنگستان را پیگیری کنند.

راستگو با اشاره به افتتاح موسسه قرآنی ابراهیم خلیل‌الله شهر اهرم به‌عنوان بزرگ‌ترین دارالقرآن کریم جنوب کشور گفت: موسسه قرآنی ابراهیم خلیل‌الله شهر اهرم که در چهار طبقه ساخت شده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این ساختمان به همت یکی از خیرین شهر بنام حجت‌الاسلام حق‌شناس که خدمات زیادی از ایشان از جمله مساجد و حسینیه به یادگار مانده احداث‌شده و در اختیار جوانان قرآنی شهرستان قرار گرفته است و در این دارالقرآن در ۳ سال بیش از ۱۷ حافظ کل قرآن تربیت شده‌است.

امام‌جمعه اهرم گفت: اگر قرآن وارد زندگی ما شود اخلاق، رفتار و گفتار ما قرآنی خواهد شد این کار مهمی است که با این هدف در شهرستان ساخته‌ شده‌است تا جوانان این مرز و بوم به سمت قرآن و مهارت قرآنی حرکت کنند.

وی افزود: ۱۶ اسفند روز وفات مرحوم معتقد اهرمی نویسنده و صاحب قرآن رمزدار معروف است که این اثر یکی از آثار بی‌نظیر جهان اسلام است که به همین مناسب روز ۱۶ اسفند  برای اولین‌بار در استان بوشهر به پیشنهاد نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر برای همیشه بنام روز قرآنی نامگذاری شده‌است.

راستگو ادامه داد: معتقد اهرمی یکی از ادیبان و مفاخر و دانشمند عصر خود بوده که آثار بزرگ و گران‌سنگی از خود برجای گذاشته‌است که کنگره این عالم بزرگ در سال آینده در شهر اهرم برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه شهر اهرم از ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران در شهر اهرم خبر داد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی که در این شهر انجام‌شده راه‌اندازی حوزه خواهران و احداث ساختمان این حوزه است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

راستگو رحلت عالم فرزانه آیت‌الله واعظ طبسی نماینده حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و تولیت آستانه مقدس هشتمین امام رئوف علی بن موسی‌الرضا (ع) را به ساحت مقدس ولیعصر (عج) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تسلیت گفت.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"