آمادگی کمیته امداد دشتی برای دریافت نذورات عید سعید قربان

مند: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی با اشاره به عید بزرگ و فرخنده قربان، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته و به منظور احیای سنت های حسنه الهی این کمیته آماده دریافت نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار است تا این کمک ها در همان روز میان نیازمندان و ایتام توزیع شود.

احمد رضا بحرینی افزود: کمیته امداد به منظور بهره مندی از فضای معنوی حاکم در این ایام، با برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی با مراکز نیکوکاری موجود در شهرستان آماده دریافت نذورات نقدی و گوشت های قربانی خیرین و مردم عزیز می باشد.

وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند،گفت: این نهاد امسال نیز با همکاری ائمه جمعه و جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات مردم شهرستان را جمع‌آوری و بلافاصله  بین نیازمندان توزیع خواهد نمود.

بحرینی افزود: پایگاه های مستقر در روز عید قربان، اقدام به جذب حامی برای فزرندان ایتام و نیازمند خانواده های تحت حمایت امداد در قالب طرح های اکرام، محسنین و طاها می کند و خیران عزیزی که راغب به همکاری با این طرح ها باشند می توانند به این پایگاه های مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"