توقیف ۳.۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر

مند: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور به ارزش ۳.۲ میلیارد تومان انواع تجهیزات خانگی و بهداشتی کشف شد.

سرهنگ عبدالله خسروی با اشاره به اینکه مرز دریایی خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان همواره تحت رصد و پایش قرار دارد اظهار داشت: یکی از موارد مهم جابه‌جایی و انتقال کالای قاچاق است که در این راستا محموله‌های تجاری فاقد هر گونه اسناد معتبر قانونی تحت پیگیری قرار می‌گیرد و با محموله‌های قاچاق برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا ضربات مهلکی به زیرساخت‌های اشتغال‌زایی، اقتصادی و حوزه سلامت وارد می‌کند، گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است مرزبانان این استان شبانه‌روزی با اقتدار کامل در مقابل هر گونه قاچاق ایستادگی می‌کنند تا نگذارد چرخه تولیدات داخلی متوقف شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله کالای قاچاق در مرز دریایی بوشهر خبر داد و بیان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و کنترل ورود و خروج شناورها، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند یک فروند شناور حامل کالاهای قاچاق را توقیف کنند.

خسروی از کشف تجهیزات خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پتو، پوشاک و دیگر تجهیزات قاچاق از این شناور خبر داد و تصریح کرد: ارزش کالاهای یادشده افزون بر ۳٫۲ میلیارد تومان است که در این عملیات ۲ متهم به دستگاه قضایی استان بوشهر معرفی شد.
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"