جشنواره ورزش های همگانی امید با تنیس روی میز در شهر خورموج ادامه یافت

مند: رییس ورزش و جوانان شهرستان دشتی از ادامه برگزاری جشنواره ورزش های همگانی امید در شهر خورموج خبر داد. بهرام عباسی در گفتگو با مند افزود: در ادامه نخستین جشنواره ورزش های همگانی امید این هفته نیز با همکاری فرمانداری شهرستان دشتی، شهرداری خورموج و هیات تنیس،  مسابقات تنیس روی میز در سالن شهید مهدوی خورموج برگزار […]

مند: رییس ورزش و جوانان شهرستان دشتی از ادامه برگزاری جشنواره ورزش های همگانی امید در شهر خورموج خبر داد.

بهرام عباسی در گفتگو با مند افزود: در ادامه نخستین جشنواره ورزش های همگانی امید این هفته نیز با همکاری فرمانداری شهرستان دشتی، شهرداری خورموج و هیات تنیس،  مسابقات تنیس روی میز در سالن شهید مهدوی خورموج برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه نیز همچون سایر برنامه های جشنواره امید مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و بیش از ۸۰ نفر از رده های سنی مختلف در این مسابقه شرکت کردند.

عباسی گفت: در پایان این مسابقه علاوه بر اهداء جوایز به نفرات برتر به شرکت کنندگان نیز به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

وی در پایان از مدیران تمامی دستگاههای اجرایی، نمایندگان خبرگزاریهای مستقر در دشتی و رییس هیات تنیس شهرستان و استان برای برگزاری این مسابقات تقدیر کرد.

عباسی همچنین از اعزام ورزشکاران دشتی به قشم خبر داد و گفت: همزمان با اعزام ۷ تیم از بانوان ورزشکار شهرستان دشتی به مسابقات المپیاد بانوان استان، ۳۰ نفر از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی این شهرستان برای برگزاری یک اردوی سه روزه فرهنگی ورزشی به شهرستان قشم اعزام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"