صعود تیم فوتبال جوانان ایرانجوان خورموج به لیگ دسته یک

مند: با کسب دو پیروزی و یک شکست، تیم فوتبال جوانان ایرانجوان خورموج جواز صعود به لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور را به دست آورد.

مسابقات فوتبال زیرگروه دسته یک کشور با حضور چهار تیم مقاومت تهران، پرسپولیس قائم شهر، ایرانجوان خورموج و پویش شیراز به میزبانی شهر خورموج  مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر و شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال جوانان ایرانجوان خورموج موفق شد با دو پیروزی و یک شکست با شش امتیاز و تفاضل گل مثبت چهار به لیگ دسته یک جوانان کشور راه یابد.

بعد از ظهر امروز دو دیدار هم‌زمان از این رقابت‌ها در شهرهای خورموج و اهرم بین دو تیم ایرانجوان خورموج و مقاومت تهران در استادیوم تختی خورموج و  پرسپولیس قائم شهر و پویش شیراز در ورزشگاه شهر اهرم تنگستان برگزارشد که تیم ایرانجوان خورموج در زمین خود بازی را با نتیجه یک بر صفر به تیم حریف واگذار کرد و تیم پرسپولیس قائم شهر نیز با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال جوانان پویش شیراز را شکست داد.

با صعود تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم به لیگ برتر کشور و تیم فوتبال جوانان ایرانجوان خورموج به لیگ دسته یک کشور استان بوشهرغرق در شادی شد که با صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به دسته یک فوتبال کشور،کلکسیون شادی در رشته فوتبال استان بوشهر تکمیل خواهد شد.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"