برای اینکه چه کسی رئیس باشد با هم مجادله نکنیم

مند: امام جمعه خورموج گفت: در کنار هم همدیگر را تحمل‌ کنیم و نباید نسبت به این‌ که چه کسی می‌خواهد رئیس شود مجادله و یا دلخوری ایجاد شود.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح با توصیه به نمایندگان دولت مبنی بر رعایت قانون و اصول مردم‌سالاری دینی گفت: پذیرفته‌ایم که در مملکت از پائین ترین تا بالاترین مقام توسط مردم انتخاب می‌شود حتی مقام معظم رهبری با انتخاب مجلس خبرگان رهبری با واسطه مردم انتخاب می‌شود و این روند کشور است.

وی افزود: اگر چه در همه حالت فصل‌الخطاب باید قانون باشد اما بعد از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اوائل امسال، مسائلی پیش‌ آمده که فقط باید تحمل خود را افزایش دهیم.

خطیب نماز جمعه خورموج گفت: به مسئولین توصیه می‌کنم با رعایت قانون و مقرراتی که در این حوزه و مسیر وجود دارد وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و طبق قانون عمل کنند.

مصلح بیان کرد: در شهرستان دشتی جناح و حزب‌بندی در آن پر رنگ نبوده و نیست و مردم ما مؤمن و حاضر در صحنه هستند و وظیفه خود را با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی به نمایش گذاشتند و بیش از ۹۰ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته‌اند که این بسیار باارزش است.

امام‌جمعه خورموج در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز نیاز به عمارها داریم و خواص باید نقش‌آفرین و عماروار درصحنه حضور پیدا کنند و باید صدای «این عمار» مقام معظم رهبری را بشنوند.

مصلح با اشاره به جایگاه اصحاب پیامبر و تبیین جایگاه سلمان فارسی به‌عنوان افتخار ایرانیان در علم و ادب، اظهار داشت: سلمان فارسی، یار باوفای پیامبر اکرم (ص) بود که مشاوره‌های خوبی نیز به ایشان ارائه می‌کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مرعشی نجفی، شهادت اولین شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی به شهادت عمار و یاسر اشاره کرد و گفت: عمار و یاسر یار و یاور با بصیرت و بصیرت بخش امیرالمؤمنین(ع) در جنگ صفین بود که توسط گروه متجاوز به شهادت رسید.

امام‌جمعه خورموج  تصریح کرد: امروز نیاز به عمارها داریم و خواص باید نقش‌آفرین و عماروار در صحنه حضور پیدا کنند و باید صدای این عمار مقام معظم رهبری را بشنوند.

مصلح ضمن تسلیت شهادت شهید حسین فهمیده خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش گفت: نام شهید فهمیده از کتاب‌های درسی حذف کرده‌اند حذف نام شهید فهمیده از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم مایه تعجب بسیاری از افراد و صاحب‌نظران تعلیم و تربیت شد هر چند قول داده‌اند که مجدد به کتاب درسی برگردد.

وی با اشاره به‌ روز پدافند غیرعامل، تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها نسبت به استحکام ساخت‌وسازها دقت بیشتری کنند و از ساخت‌وسازها در مسیر آبراه‌ها جلوگیری نمایند تا مصونیت‌سازی انجام شود.

منبع: فارس( باتغییر در تیتر و لید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"