راه‌های نیمه‌تمام شهرستان دشتی تکمیل می‌شود

مند: فرماندار شهرستان دشتی با بیان اینکه تکمیل راه‌های این شهرستان در اولویت است، گفت: در سال آینده تلاش داریم با تزریق به موقع اعتبارات در تکمیل پروژه راه‌های شهرستان دشتی تسریع شود.

عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی زیارت ساحلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک قرار است پارس شمالی راه اندازی شود قطعا باعث توسعه و پیشرفت این منطقه خواهد شد و بخش عمده ای از مشکل اشتغال این روستاها برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از برخی پروژه‌های مهم شهرستان به همراه مدیر طرحهای عمرانی وزارت نفت و نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به زودی در روند تعریض محور گزدراز- کردوان‌ها تسریع خواهد شد و مشکل مردم این روستاها حل خواهد شد.

نادری با بیان اینکه با تزریق بخشی از اعتبارات مجددا پروژه پل کاکی-شیخیان فعال خواهد شد، ادامه داد: برای تعریض محور خورموج- لاور و ورودی کاکی از سمت جنوب نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: در سال آینده جهت‌گیری اعتبارات به سمت راه‌ها به خصوص تبدیل آبنما به پل خواهد بود و تلاش داریم با تزریق به موقع اعتبارات در تکمیل پروژه راه‌های شهرستان دشتی تسریع شود.
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"