برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته در بوشهر

مدیر طرح های تبدیلی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:انجمن ملی خرمای ایران دومین نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما و صنایع وابسته به آن را با هدف شناساندن تاثیر خرما در اقتصاد و صنایع غذایی استان و کشور از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار می کند. مصطفی […]

مدیر طرح های تبدیلی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:انجمن ملی خرمای ایران دومین نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما و صنایع وابسته به آن را با هدف شناساندن تاثیر خرما در اقتصاد و صنایع غذایی استان و کشور از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار می کند.
مصطفی قلی پور افزود: تاکنون بیش از ۶۵ فعال صنعت تولید و بسته بندی خرمای کشور از بیش از ۵ استان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: ارتقاء کیفیت و مکانیزه کردن واحدهای بسته بندی خرما در استان از اهداف این نمایشگاه است.
قلی پور اظهار داشت: کشف بازارهای جدید و ارتقاء استانداردهای موجود بسته بندی خرما مطابق با نیاز بازارهای مقصد از دیگر اهدافی است که در این نمایشگاه پیگیری می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر ۵۰ واحد بسته بندی خرما با ظرفیت سردخانه ای ۳۸ هزار تن در استان فعالیت می‌کنند که نقش قابلی در حفظ کیفیت و تازگی خرما و کاستن از میزان ضایعات این محصول دارند.
مدیر طرح های تبدیلی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: استانداری بوشهر، سازمان صنایع و معادن، اتاق بازرگانی، شرکت شهرکهای صنعتی و نمایشگاه بین المللی استان در برپایی این جشنواره با سازمان جهاد کشاورزی همکاری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"