اولین همایش گرامیداشت روز خورموج برگزار شد

مند: شهرداری و شورای شهر خورموج اولین همایش گرامیداشت روز خورموج را برگزار کردند.

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار داشت: یکی از برنامه‌های خوبی که برگزار شد تجلیل از بزرگان شهر بود بزرگانی که مایه رشد و توسعه و برکت شهرستان بودند.

وی افزود: یکی از بزرگان شهرستان که نه تنها در خورموج، شهرستان، استان، کشور بلکه در بین علمای نجف شهرت دارد آیت الله امامی حجتی است.

شهریاری با بیان اینکه اگر علما نبودند و نبود مکتب علما چنین شهدایی تربیت نمی‌شدند، اضافه کرد: برای آیت الله امامی حجتی امکان زندگی در دیگر استان‌ها فراهم بوده ولی ایشان شهر خورموج را رها نکرده و در همین جا ماند تا بتواند به مردم دیار خود خدمت کند.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های خوب دیگر که برگزار شد تجلیل از جامعه پزشکی شهر که هم عالم و هم متخصص هستند و با وجود خودشان سلامت که یکی از دو نعمت الهی به جامعه است ارزانی داشته‌اند.

شهردار خورموج و دبیر این همایش نیز گفت: از چندین ماه قبل دبیرخانه این همایش راه اندازی شد و اقدامات خوب و سازنده در جهت برگزاری این همایش باشکوه انجام شده است.

احمد شیخیانی افزود: این همایش برای اولین بار برگزار می‌شود که در آن خدمات ارزنده آیت الله امامی حجتی به عنوان چهره ماندگار مذهبی شهرستان تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در این مراسم از شهروند برتر، شهروند افتخاری و پزشکان متخصص و عمومی شهر و خانواده مرحوم دکتر ایماندار تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خورموج نیز گفت: این باعث افتخار است که در این دیار توسط شورای شهر و شهرداری روزی بنام روز خورموج نامگذاری شده که برای نسل‌های آینده ماندگار شود.

قاسم هزمتیان افزود: در این دوره اقدامات فرهنگی خوبی در سطح شهر شاهد هستیم که به نسبت گذشته چشمگیر بوده است.
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"