۶۷ درصد از مردم دشتی و تنگستان در انتخابات یازدهم مجلس مشارکت کردند

مند: فرماندار شهرستان دشتی گفت: تعداد ۶۸ هزار ۴۵۷ رأی صحیح در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در یاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق‌ها انداخته شد که میزان مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه ۶۷ درصد بوده است.

عبدالله نادری با اشاره به پایان شمارش آرا و مشخص شدن نامزد منتخب مردم در حوزه انتخابیه  دشتی و تنگستان اظهار داشت: غلامحسین کرمی با کسب ۲۹ هزار و ۵۷ رأی از مجموع کل آرا به صندوق انداخته شده این حوزه انتخابیه به عنوان منتخب مردم دشتی و تنگستان راهی بهارستان شد.

فرماندار شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: «غلامحسین کرمی» با کسب ۲۹ هزار و ۵۷ رأی از مجموع کل آرا به صندوق انداخته شده این حوزه انتخابیه به عنوان منتخب مردم دشتی و تنگستان راهی بهارستان شد.

نادری خاطر نشان کرد: همچنین علی زینبی با ۱۹ هزار و ۹۷۲ رأی، عبدالصمد دولاح ۱۰ هزار و ۴۰ رأی، علی‌اکبر خورموجی ۲ هزار و ۵۶۸ رأی، محدثه دولاح با هزار و ۹۶۰ رأی، نورالله جمالی هزار و ۶۲۶ رأی، عبدالکریم سعیدی هزار و ۹۴ رأی، حسن بارانی هزار و ۲۸ رأی، فرامرز صیادی ۴۴۲ رأی، ریحانه قاسمی ۲۹۷ رأی، علیرضا قائدی حقیقی ۱۷۱ رأی، سید رضا موسوی ۱۵۲ رأی و عبدالحسین زارعی با ۵۰ رأی به ترتیب آرا پس از منتخب مردم این حوزه قرار گرفتند.

وی افزود: انتخابات در حوزه دشتی و تنگستان از ساعت ۸ صبح روز جمعه (۲ اسفند) در ۱۳۸ شعبه ثابت و سیار آغاز و تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در آرامش و امنیت کامل و با شرکت پرشور مردم برگزار شد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان خاطر نشان کرد: حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"