۲۸۸ واحد مسکونی در دشتی ساخته می شود

مند: مدیر بنیاد مسکن دشتی گفت: ۲۸۸ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در شهر خورموج در دست احداث است.

سید اصغر صالحی افزود: این واحدها در ۲ فاز ۱۴۴ واحدی با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی که برای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است، احداث می‌شود.

وی بیان کرد: در فاز اول پروژه اقدام ملی مسکن شهر خورموج واحدهایی ۱۰۰ متری در زمینی به مساحت یک هکتار آغاز و در زمان حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صالحی اضافه کرد: همچنین فاز دوم پروژه اقدام ملی مسکن در شهر خورموج نیز در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث می‌شود که در زمان حاضر کارهای مطالعاتی، تهیه نقشه و پروانه ساختمانی برای آنها صادر و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتی با اشاره به تخفیف مناسب شهرداری و شورای شهر خورموج برای دریافت پروانه ساختمانی این طرح گفت: با توجه به تمهیدات فراهم شده از سوی دولت قرار است میزان تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن افزایش یابد.

وی گفت: با توجه به باز شدن سامانه نهضت ملی مسکن مردم خورموج و کاکی می توانند در قالب گروه‌های چند نفره برای طرح اقدام ملی مسکن و دریافت زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن ثبت نام کنند.

صالحی اضافه کرد: همچنین کسانی که در سامانه ثبت نام کنند و دارای زمین باشند می توانند در قالب خود مالک با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی از سوی متقاضیان ممنوع است و موجب تضییع حقوق خریداران و تشکیل پرونده قضایی برای آنان می شود.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"