سد دشت پلنگ تکمیل می شود

مند: استاندار بوشهر با اشاره به تسریع در ساخت سد دشت پلنگ دشتی، گفت: اکنون این طرح دارای ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تکمیل آن ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه تحولات مهم و شگرف در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در استان بوشهر انجام شده است، اظهار داشت: اتحاد و همدلی مردم با مسئولان زمینه تحقق مطالبات در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.

وی راه‌اندازی کاروان خدمت دولت مردمی در شهرستان‌های استان بوشهر با مشارکت همه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نخستین کاروان خدمت دولت مردمی در دشتی محقق شد که مسئولان و مدیران کل ضمن راه‌اندازی میز خدمت راهکارهای لازم برای ‌رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم ارائه کردند.

استاندار بوشهر با قدردانی از اتحاد و همدلی مسئولان گفت: این مهم زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و عمرانی است.

محمدی‌زاده به انتخابات ۱۱ اسفند پرداخت و با بیان اینکه این بار دشمنان هم در اهداف خود ناکام می‌شوند، گفت: همه باید در انتخابات ۱۱ اسفند و پای صندوق‌های اخذ رأی مشارکت حداکثری داشته باشند و این حضور پرشور دشمنان مأیوس و پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند.

وی بازدید از طرح‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری را یکی از اهداف کاروان خدمت دولت مردمی دانست و اضافه کرد: بازدید از پروژه‌ها با هدف رفع مشکلات و تسریع در ساخت آنها یکی دیگ از اهداف راه‌اندازی کاروان خدمت دولت مردمی است.

سد دشت پلنگ

استاندار بوشهر سد دشت پلنگ را مهمترین پروژه در شهرستان دشتی نام برد و با بیان اینکه منابع مالی این طرح تأمین شده است خاطرنشان کرد: اعتبار فاینانس خارجی سد دشت پلنگ ۳۲۵ میلیون یوان چین است که ۸۵ درصد این اعتبار توسط تأمین کننده مالی خارجی و ۱۵ درصد توسط کارفرما تأمین می‌شود.

محمدی‌زاده از تأمین ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار ساخت سد دست پلنگ دشتی خبر داد و بیان کرد: پیشرفت فیزیکی سد دشت پلنگ به ۳۷ درصد رسیده و بر اساس برنامه‌ریزی سال آینده آبگیری می‌شود.

وی ظرفیت اصلی شهرستان دشتی در بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: تکمیل سد دشت پلنگ می‌تواند کشاورزی را در شهرستان دشتی شکوفاتر کند.

استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه فعالیت بازرگانی دریایی در منطقه لاور ساحلی دشتی گفت: بازارچه مرزی در شهرستان دشتی احداث شود که به اقتصاد مردم و توسعه فعالیت‌های گردشگری کمک می‌کند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه معدن یکی از ظرفیت‌های مطلوب شهرستان دشتی است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان امسال ۲ هزار و ۷۰۰ واحد نیروگاه برق خورشیدی کوچک مقیاس در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
منبع: مهر (با تغییر تیتر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار استان بوشهر
تبلیغات
width="173"